7. december – julepynt

Nu er december månede for alvor kommet i gang, og jeg elsker virkelig julen. Jeg er ikke lige frem kreativ når det kommer til julepynt og udsmykning af lejligheden, og det bærer den nok også præg af (ville dog ønske at jeg var ). Men tænkte nu alligevel, at jeg lige ville viser jer min adventskræns, som jeg er lidt stolt af🙂 !!! Udover den er der ikke meget jul at spore i lejligheden, bort set fra de mange røde lys, min røde blomster og min obligatoriske slikskål (som nok nærmere er en spand !), men er nu alligevel kommet i en rigtig dejlig julestemning – og selvom den hvide sne ikke er praktisk – så synes jeg at den pynter og jeg vil bestemt ikke være den foruden.  

Skriv et svar

