2. søndag i advent

Som tidligere nævt (se indlæg her ), så har min mor sørget for at min far, kæreste og jeg får advents gaver, hver søndag. Så da jeg fik fri fra arbejde, gik turen hjem til mine forældre, så vi kunne hygge lidt, og få vores gaver. Er super glad for min gave fordi, det var noget jeg havde ønsket mig længe ! – Fik et rigtig lækkert kamerastativ, så nu kan jeg tage bedre billeder og i slipper for at se mig igennem et spejl –🙂 Glæder mig helt vildt til at bruge det !!

Rigtig god søndag, håber at aller jer dejlige læserer har haft en dejlig weekend🙂

Skriv et svar

