Inspiration

Er på arbejde lige nu, så dette indlæg er planlagt – for noget tid siden begyndte jeg at overveje tøj til de mange kommende julefrokoster, juleaften og selvfølgelig nytår, så blev enig med mig selv om at det var på sin plads med lidt inspiration !
New years eve

Til juleaften fortrækker jeg personligt, at mit outfit er lækkert men lidt nedtonet, hvor imod nytår er en fest. Et nytårs outfit for mig, består altid af en kjole, som gerne har lidt glitter og glimmer på sig😉 Der er ingen af de overstående kjole, som er indenfor mit budget – men det er jo altid lækkert med lidt inspo🙂

Skriv et svar

