I LOVE BAGS –

Alexander Wang Donna Hobo

Alexander Wang – Donna hobo bag
€765

Stella McCartney 

Stella MacCartney – Falabella large chain-trimmed bag
€735

Fendi 

Fendi – Zucca Seleria canvas horse tote
€350

Mulberry 

Mulberry –  Oversized Alexa leather bag
€1,100

Alexander Wang Brenda Zip Chain Bag

Alexander Wang – Brenda Zip Chain leather bag
€730

Hermes Birkin – den ultimative taske

Alexander Wangt taskerne kan købes her. De andre tasker kan købes her

Jeg har altid mange mærklige og sjove undslyldninger, så jeg købe min nye drømme taske hvert år. Min mest brugte undskyldning er nok ” Jamen, hvis jeg nu køber denne her taske, som er min DRØMME taske, så skal jeg hvert fald ikke have flere” – yeahh right…. og hver gang ved jeg det er en løgn🙂 Den sidste drømme taske jeg har købt er min Balenciaga taske, bruger den næsten hverdag!

7 comments

  1. Ja, hvis jeg havde råd til det ville samlingen være meget større! Men lige præcis med tasker synes jeg det er i orden at bruge mange penge Den rigtige taske kan jo redde et hvert outfit.

  2. Det er en dyr fornøjelse… Jeg har det lige omvendt. Jeg siger til mig selv at jeg vil blive lige så glad for en taske som ligner – men ved godt det ikke passer. Og så snart jeg har købt min drømmetaske, kommer der ikke flere ind i samme størrelse. Så for mig kan det godt betale sig… Men jeg får altid købet et par erstatninger inden, dumt!

Skriv et svar

