mondays are always hard

Beklager stilheden herinde i dag, jeg går i mod en stressende periode ligesom mange andre. Ikke nok med al juleraset, så ligger der 2 eksamener i december måned.  I dag har jeg brugt på at knokle med en valgfagsopgave som skal afleveres i morgen, derudover føler jeg mig ikke helt på toppen – men lover jer søde læsere at jeg kommer stærkt tilbage i morgen igen ….

Derudover vil jeg lige benyttet lejligheden til at sige TUSIND TAK, til aller jer fantastiske læsere, der følger bloggen. Der er i den seneste periode kommet mange flere faste læsere og det, sammen med de mange dejlige kommentarer, gør det værd at bruge så meget tid på at blogge. Endnu en gang TUSIND TAK !

2 comments

  1. Jeg forstår heller ikke hvorfor – jeg har to mere i januar, hvor den første ligger den. 5 januar😦 Ja, det kunne godt være det var derfor, men nyd det nu hvor du har muligheden🙂

  2. Det er så fejt at lægge eksamener i december. Er glad for endelig at have en jul hvor jeg ikke er studerende. Må være derfor jeg har været i julestemning siden oktober…

Skriv et svar

