New in //

I torsdags trodsede jeg vejret og smuttede ind forbi Odense city, det resulterede i to nu ting.. ups… Det først købe var et par sorte “skind” shorts fra Gina Tricot, som jeg længe har kigget på. I torsdags kom de så endelig med hjem, de kostede 199 kr., og er super fine her til vinter med strømpebukser indenunder.

Det andet køb var et indkøbsnet fra kollektiones samarbejdet mellem Lanvin og H&M. Nettet købte jeg som en trøste gave eftersom jeg ikke fik mulighed for at købe nogle at de items, jeg kunne lide fra kollektionen på nettet.Når man køber nettet, så støtte man en god sag – så det hapsede jeg med hjem. Er lidt spændt på at hører, om der var nogle af jer læserer der fik i fat i nogle af styles’ne !? Her er et billede af motivet, nettet kostede kun 29,95 !

Skriv et svar

