Juleønske # 1

Jeg har besluttet mig for at jeg løbende, vil lave nogle indlæg der omhandler min juleønsker. Inspirationen til dette kommer fra et indlæg jeg har læst på Katrine’s blog Trés Chic Clique, (læs indlæget her). Ideen synes jeg var en rigtig god.  Desuden  håber jeg lidt at både min mor og kæreste læser dem, og husker dem🙂  

Smykker – Line & Jo

Så her kommer det første ønske. Smykker er næsten altid et fast ønske for mit vedkommende, og denne gang indebærer det øreringe fra Line & Jo. De er super flotte, og prisen er overkommelig (ekstra bonus). Jeg har virkeligt været tæt på at købe dem flere gange, så hvis de ikke ligger under træet i år, bliver de købt med det samme når butikkerne åbne:)

Den lange ørering MISS EBBENS , koster ca. 349 kr. og  det koster den lille MISS EWELL også.

Ps. Hvis der er nogle af jer skønne læserer der ved, hvad øreringen (den der ligger ved siden af MISS EBBENS), hedder og koster, så må i meget gerne sige til eller skriv en kommentar… Thanx

 

2 comments

  1. Jeg har alle de smykker fra du viser fra Line&jo… Jeg er så glade for dem🙂 Jeg kan dog ikke helt huske hvad hedder den som ligger ved siden miss ebbens, men jeg mener at jeg gav 349 ,-

    Sidst jeg var i Kbh ved Line & Jo, der sagde de hvertfald at Sofie-Snoor har fået lov til forhandle dem.

Skriv et svar

