Sick and tired…

Jeg beklager stilheden der har været herinde på bloggen henover weekenden, men har ikke bestilt andet end at nyse og pudse næse. Jeg tror jeg kan alle standardprogrammer på tv3, og så er jeg løbet tør for både te, servietter og næsespray (typisk)!!

Mens jeg lå og havde ondt af mig selv, kiggede jeg lige alle mine billeder igennem “itemsmappen”, og faldt over dette fine alternativ til en Aviator jakke fra Redherring. Jeg så den i Magasin i Odense, og mener den kostede ca. 499 kr. Den fås i både sort og i brun, men personligt synes jeg helt klart, at den brune var flottest🙂

Skriv et svar

