Ville gerne hvis….

Nice and simple

Disse items var en del af min garderope.  Synes det er rigtig fint sæt, fordi det både rummer rå og klassiske detaljer.
Cargo bukserne er fra J.Brand, kan godt lide det at de er enkle, tilsat lidt drenget. Cardiganen fra Rick Owens er et klassisk køb, som man kan bruge til alt. Toppen er jeg allerede den lykkelige ejer af, og bruger den både til hverdag og til fester. Lita skoene er fra Jeffrey Campbell, og dem har jeg været meget i tvivl om, både pga. udseendet og i forhold til højen, men men. Hver gang jeg ser skoene, falder jeg  mere og mere for dem, og efter at søde Jane fortalte at de var super nemme at gå i, kunne det være man alligevel skulle tage dem op til overvejelse !?

2 comments

Skriv et svar

