Meget mere nyt til garderoben !

Så er dag nummer to også gået i Hamborg, tiden går så stræk når man hygger sig og vejret er fantastisk! Dagen i dag har været en del mere indbringende end i går – der skulle heller ikke meget til🙂 Jeg har købt en masse basis tøj i COS, ELSKER virkelig den butik, bare ærgerligt at vi ikke har den i Odense! Desuden har turen i Urban Outfitters og H&M også været ret indbringende. 

Her kommer der lige en kæmpe mængde af ny indkøbte kleider !

Disse 4 ting er købt i COS, den øverste tee synes jeg er rigtig fin, fordi læder detaljen på skuldrene og ryggen giver den lidt mere kant ! Skjorten er jeg rigtig glad for, har længe ledt efter en i laaang tid, og endelig fandt jeg den – vil bruge den lukket, med en stor statement halskæde, og et par enkle pæne bukser. Sidst men ikke mindst købte jeg to helt almindelige t-shirts, en i hvid og en i sort !

På dette billeder er hatten, som jeg købte og brugte i dag – har kigget efter en i et stykke tid ny, men fandt aldrig “den rigtige”, men i dag i H&M dukkede den op, og til 10 EUR er der vist ingen grund til at klage🙂 Den anden sorte dims, er en BH, som jeg vil bruge under løse toppe, den er fra Silence + Noise !

Her er der et billede der viser mine musthaves til vinter-overgangen, handskerne er fra H&M og er synes de er super nice, mit tøj er ofte enkelt og klassisk, så disse handsker kan gøre et ouftit lidt mere rårt:) Pandebåndet er fra Urban Outfitters.

Skriv et svar

