What to do !

Har fundet to par sko, som jeg synes er rigtig fine – men er lidt i tvivl om hvilke et af parene der eventuelt skal med mig hjem til lille DK !? Synes de spidse sko er super fine og minder mig lidt om Isabel Marant / Lanvin, derudover kan jeg godt lide at skoen ikke er så høj for en gangs skyld, lidt praktik er man vel🙂

Udover de lave sko, så faldt jeg også over disse flotte ankelstøvler ! Synes de er utrolig fede, og kan både bruges til kjole, nederdel og bukser – ja, til alt hvis du spørger mig – dog er de ikke helt så praktisk som de andre.

Som i nok allerede har gættet, så kommer begge skoene fra ZARA, og koster ca.  70 EUR. Hvad gør man så, skal man for en gangs være praktisk og købe de lave spidse sko, eller sejre de høje ankelboots endnu en gang !?

Kiss kiss

Skriv et svar

