/ New in /

Er lige kommet hjem, har afleveret casen i dag – så nu er der lidt mindre stress, og skal det fejres med en Hamborg – det tror jeg vidst nok det skal  :) Tidligere i dag var jeg på Cafe Kræs med en veninde, som skulle lave et interveiw med mig, til sin bachelor opgave.  Inden jeg tog hjem, smuttede jeg lige forbi H&M og Accessorize. Ups, lidt dumt når Hamborg venter i morgen, men var jo nødt til at have de her 4 ting !

Blusen og halskæden er fra H&M, ringene er ens og er fra Accessorize. Neglelakken har fået i gave af min veninde, fordi jeg hjælpe hende med interveiwet, farven super flot specielt her til vinter. Neglelakken er fra Essie og hedder Velvet Voyeur🙂

Skriv et svar

