Hamborg – part one

Nu er det snart ved at være Hamborg time, og jeg glæder mig helt vildt. Som tidligere nævnt, så er Hamborg virkelig en af mine farvorit byer når det gælder shopping.  Inden jeg tager på en shoppingtrip, så laver jeg  altid en liste – på den måde undgå jeg de fleste fejlkøb, og så er det lettere at overskue butikkernes indhold ! Min er meget laaaang denne gang, så er spændt på at se, hvor meget hjem får med hjem.🙂

Udover shopping lister, så laver jeg en pakkelist – og den laver jeg i god tid, så jeg er sikker på, at alt det jeg skal have med er klart og parat ! Jeg planlægger outfit og accessorize inden jeg tager afsted- Ved at pakke på denne måde, formindsker jeg chancen for at jeg pakke ALT for meget, hvilket jeg ret godt til 🙂

Hvis i kender til Hamborg og i har nogle yndlingssteder, så må i MEGET gerne skrive en kommentar, det kan jo være at jeg ikke kender til butikken, og det ville være rart med nogle nye butiks- eller madoplevelser  ;)

Skriv et svar

