put a ring on it

Så er der kommet lidt mere ind ad døren. er lige kommet hjem fra skole, og i min postkasse lå der en dejlig lille pakke fra Amazon, jeg havde nemlig preordered Lauren Conrads nye bog, som hedder style. Glæder mig til at bruge eftermiddagen til at hygge med varm te og læse den. Kan utrolig godt lide hendes stil, den er meget enkel og klassisk, og det håber jeg også bogen bærer præg af !

Udover bogen smuttede jeg lige forbi H&M, hvor jeg fandt ring, som jeg bare måtte eje, ups… Har kigget efter ring magen til længe, men har bare ikke rigtig fundet “ringen”, det har jeg stadigvæk ikke, men ringen fra H&M er et godt alternativ indtil jeg finder den perfekte ring.

Fortsat god onsdag, peeps !

Skriv et svar

