Perfect outfit

Er virkelig i tvivl om hvad jeg skal have på til LADY GAGA koncerten i morgen. Jeg ved at jeg har fået siddepladser, hvilket vil sige at jeg har mulighed for at side ned, under koncerten og pauserne! _ Derfor ender jeg  nok med noget aller det min collage viser. Jeans, tee, wedges, cardi (hvis det bliver koldt) og min læderjakke !! . Hvad synes i der skal indgå i det perfekt outfit, til en koncert !?

Ready for GAGA !

 

Acne Lana wool cardigan
$350 – net-a-porter.com
Long sleeve cardigan »

Godiva Tee
$60 – allsaints.com
Vintage tee »

Yossi Scarf
$180 – allsaints.com
Knit shawl »

Skriv et svar

