The Vic Shop, Århus

Som jeg allerede nævnte i mandags så skulle jeg til Århus i går og jeg hvade glædet mig som en sindssyg… _ Købte en rigtig fin halskæde samt en bluse til min kæreste i The Vic Shop, som ligger nær Bruuns Galleri. Det er en utrolig flot butik, og er helt klart  et besøge værd, de sælger både møbler og tøj. Bygningen er en gammel fabrikshal, og den stemninng og rawness havde de behold ved at lade alle væggene være i rå muresten.  Selve stemningen i butikken oser af Luksus, det afspejler både den måde de udstiller møblerne og tøjet på samt den generelle stemning i butikken. Det gode ved butikken er at man på en måde bliver positiv overraske når man så kigger på diverse priser, de er nemlig mindst lige så facinerende som selve forretingen. Deres møbler ligger i samme prisklasse som Ilva og Bolia, og deres tøj afspejler lidt fra både den dyre og mere tilgængelige ende. De har blandt andet tøjmærker som, Sand Pink label, Day Margit Brandt, Replay og mange andre… Det er efter min mening en af Danmarks flotteste butikker, og kan varmt anbefales. !!

Fandt blandt anden denne meget flotte frakke fra DAY, men har desværre allerede købt en vinterfrakke, ellers ver denne jakke bestemt ikke noget dårligt bud.

Skriv et svar

