I know, but….

Jeg ved godt at der har været meget Rachel Zoe på bloggen, men føler mig bare så inspireret af hende for tiden. Jeg beundre hendes arbejde, samt viljen til hele tiden, at udvikle sig selv og sit brand. Det har blandt andet betydet en radikal ændring på hår-fronten, og personligt synes jeg at det er en MEGET positiv ændring.

 

Jeg synes at RZ ser fantastisk ud på de billeder, hvor hun har håret oppe, og håber virkelig at vi kommer til at se mere til det i fremtiden❤ Det er et frsik pust, nu når man er vant til at se hende med den samme frisurer hver dag..  Til sidst har jeg et lille ønske, (håber min kæreste læser det her :) ) kunne godt tænke mig en taske magen til RZ som hun fik i fødselsdagsgave af hendes mand Rodger, nemlig en Hermes Kelly Black 40 CM… No need for words….. I die ….

Man har vel lov at drømme.. Og hvem ville ikke eje sådan en !?!

Skriv et svar

