Faux Fur

Faldt over denne smukke fur vest i Samsøe Samsøe, faldt pladask for den indtil jeg så prisen… Den koster 3.000 kr. og er lige lidt mere end, hvad jeg havde planlagt at give for sådan en pelsvest. Det skal dog siges, at den er lavet af ægte rævepels, og da jeg ikke støtter sådanne pelse, håber jeg at der er nogen af jer derude der har nogle  gode foreslag til, hvor jeg jan finde en flot Faux fur til en rimelig pris..!?? Ellers håber jeg at jeg finder en når jeg skal til hamburg i starten af november.

Skriv et svar

