Very much needed

Cluches

 

Jeg SKAL have mig en ny cluch og overveje meget kraftigt at spare sammen, så jeg kan anskaffe mig en af disse labre clutches. Hvilken af disse cluches kan i bedst lide eller foretrække !? Tror mit hjerte banker mest for den fra Mulberry i lilla eller den sorte fra Balenciaga !? Har haft en rigtig hygge weekend og har absolut ingenting lavet, er lige kommet hjem fra Brunch med nogle dejlige veninder, super hyggeligt, Vi var på Kræs, i Odense og det var super godt. Håber i alle har haft en super weekend, og nogle af jer har måske skallebank … hehe

Grape Margaret Clutch by Mulberry
450 GBP – my-wardrobe.com
Oversized handbags »

rubik nylon clutch
180 GBP – harveynichols.com
Marc jacobs handbags »

Black Mitzy Clutch by Mulberry
325 GBP – my-wardrobe.com
Black handbag »

Skriv et svar

