Waaay to slow…

Story of my life… For ikke så lang tid siden lavede jeg et indlæg om to læder jakker fra H&M, som jeg MEGET gerne ville være den glade ejer af !!Apperently it’s NOT gonna happen, jeg formår altid først at finde ud af at varen er kommet på netshoppen når det er for sent. TYPISK, håber virkelig at de ligesom Jimmy Choo skoene får opfyldning på lager, så jeg måske kan anskaffe mig en af jakkene i anden omgang. Er der nogen af jer læsere som er heldige, og fået noget fra modeserien Arizona Desert !?

One comment

Skriv et svar

