LA Candy og lidt mere til …

Var lige rundt i byen i dag, med min skønne kæreste og så faldt der lige lidt ned i kurven, ups…. Var inde i Sinnerup, og faldt over en super sød top. Den er sort og med savler på, så den har lidt det er Miu Miu over sig. Skal nok vise billder når jeg lige får tid. Så har jeg købt mig to bøger, hvor forfatteren hedder Lauren Conrad. Hvis ikke du allerede har gættet det, så er det novelle samlingen LA Candy, jeg har købt de to første bøger i samlingen. Har lige modtaget dem og glæder mig meget til at komme i gang med at læse dem, de blev da trods alt bestsellers !? Sidst men ikke mindst har jeg fået en lille gave fra min fætter, min første ever Essie neglelak, i farven Mink Muffs – den er meget chokolade brun  og har allerede fligttigt brugt den🙂

Skriv et svar

