Black n’ grey

Hold da kæft for et rigtig fesent vejr her i Odense. På grund af dette er jeg allerede begyndt at dagdrømme om rejser til lidt mindre regnfulde lande, og helt klart varmere lande. Det ville ikke gøre mig noget, hvis jeg lige smuttede en lille uges tid. Desuden er jeg ret vild med Jakken fra Helmut Lang, den koster “næsten”det sammen som Rika jakken fra Acne, – så hvis jeg havde pengene så tror jeg, at jeg havde hapse den i stedet for den MEGET omtalte og smukke Rika.🙂 Hvad synes i , kan nogle items blive for omtalte, så de mister deres coolness-faktor!?

2 comments

Skriv et svar

