Very very sad ….

I går startede dagens som så mange af mine dage gør, med stress – fordi jeg ofte foretrækker at blive i sengen lidt længere, end jeg egentlig bør.  Men nåede nu alligevel alting, som jeg normalt også plejer :) MEN da jeg kom om i skolen gik jeg straks ind på den lange række af farvoritblogs, som jeg DAGLIGT kigger forbi. Vores allesammen yndlingsagurk, Acie, er selvfølgelig altid den første jeg kigger forbi, og fik nær min kaffe 2 go, helt galt i halsen da jeg læste hende sidste indlæg, Enough is enough. Da jeg var færdig med at læse det meget surrealistiske indlæg, havde jeg en meget blandet fornemmelse i mavne. Jeg var sur, ærelig og trist. Acie har jeg fulgt lige fra starten, og har altid følgt mig draget til hendes blog, eftersom hun virkelig formår at skrive om livet, på en sådan måde at man føler man kender hende. Hun har en dejlig selvironi og minder til dels om mig selv og mine veninder.   Håber virkelig at der er en, hvis person der har en ultra dårlig smag i munden… puhaa at føle sig nødsaget til at ødelægge ting for andre, som virklig gør det suværrent er mig uforstående….

Skriv et svar

