Ville gerne se sådan ud i dag

meeen, det gjorde jeg nu ikke helt. Vil rigtig gerne eje en Mulberry Alexa taske, men den kommer jeg nok til at kigge længe efter. Der er så mange fine ting for tiden, som jeg gerne så hænge i mit klædeskab, i stedet for🙂 Har hygget med min dejlige kæreste det meste af dagen inden han skal tilbage på sin skole i Jylland. I aften skal vi hygge med sushi. Så der kommer lige et dagens og lidt billeder af maden senere🙂

Dagens ønske outfit
C’ya peeps !

Dagens ønske outfit by camillahoel featuring lace tops

Skriv et svar

