Dagens # 22

Hej y’all ved godt at jeg ikke har været så aktiv de sidste par dage, men det skyldes en helveds masse lektier. Tænkte jeg lige ville uploade lidt billeder af mit outfit i dag. Har ikke haft min Orange/Rødlige knit fra H&M i særlig lang tid, men jeg ELSKER den allerede og elsker farven endnu mere !! Den er en rigtig god kontrast til resten af min garderope, som består af stort, hvidt og til dels gråt🙂

Blazer; Zara, Jeans; BDG, White top; Magasin, Knit; H&M, Shoes; S///BAR

Har ikke vist jer mine S///BAR støvler, har haft dem i et stykke tid, men det er første gang jeg har dem på i dag. De er bare super comfy. Købte dem på udsalg i Magasin, de kostede sølle 500 kr. og så fik jer yderligere 30 % på dem, JA TAKK.. hehe

Skriv et svar

