LYKKE LI

Er urtrolig smuk og har en fantastisk stil. Hun er svensk og er sanger, har ikke rigtig hørt nogle af hendes sange før fornylig, og nu hører jeg næsten ikke andet. Foruden hendes lidt specielle sangstil, har hun, hvis du spørge mig en fantanstisk sans for stil. Hun er grunge på den fede måde, hvis man kan sige det sådan. Hun minder mig til tider om Mary Kate og Ashley Olsen. Hun er meget inspirerende og trækker på hende når jeg gerne vil have lidt inspiration til det lidt mere rockede look. Kan virkelig anbefale hendes album, hvis man kan lide indie pop musik. Albummet hedder Youth Novels og er virkelig godt, når jeg hører det falder jeg  helt til ro, og ligger bare og lytter til hendes meget personlige tekster.  

Her kommer der lige nogle sange:

Det var alt for mig i dag, håber i alle har det godt🙂

Kiss kiss bang bang

Skriv et svar

