Dagens # 21

Her kommer der lige et dagens uden mig, havde ganske enkelt ikke tid eller lyst til at tage et billed af mig selv, da jeg på nuværende tidspunkt ligner SHIT… Så derfor får i lige denne fine kollage som viser, hvad jeg havde på mig i dag. BTW så er det ikke særlig praktisk at cykle med regntøj, når man har iført sig et maxiskrit !?!? Never agian.! ,Håber i alle har haft en skøn dag!!

Neglelakken er lidt snyd, for ejer den ikke “endnu” – men det kommer jeg helt sikkert til, sammen med de andre to fraver i Kakhi kollektionen, derer bare så smukke og perfekt til efteråret – Men hvis jeg ejede den allerede nu, havde en af dem været at finde på mine negle🙂

C’ya peeps

2 comments

Skriv et svar

