7 musthaves

Til efteråret er der mange måder at klæde sig på, her kommer en list med mine 7 musthaves til de koldere tider. Efter at have gransket nettet for billeder fra CFW og SFW er jeg kommet frem til følgende items.

Læder

Elsker mine læderleggings fra Helmut Lang, og vil bruge dem til hver dag med mine Acne pistol boot, og i byen med stilletter. Eller gør som Emily Salomon (tjek hendes stilfulde blog her), og gør et typisk arbejdsoutfit, lidt mere råt.

Camelfarver

Farven er super flot, og bliver et hit til efteråret, jeg ville bruge den til et par jeans, en lædernederdel eller mine læderleggings. Det nederste billedet er lånt af Acie, ses hendes blog her.

Pels:

Pelsen er tilbage igen, og det er ikke dårligt. Meeen for nogen kan det være en dyr fornøjelse, men det har trenden dette efterår lavet lidt om på, da det er lige så fint med en Faux fur, som the real deal, tror man skal et smut i genbrugen….

Aviatorjakken of course:

Vil rigtig gerne have sådan en jakke, men umiddelbart rækker budgettet ikke, og derfor må jeg gå efteråret i møde, med min gamle Zara læderjakke.  Hvis jeg selv skulle eje en Aviator-jakke, tror jeg nok jeg ville spare sammen og leve af havregrød og så købe en utrolig smukke “Rita” Aviator jakke fra Acne, som ses i sort og beige på billedet.

Tasker med god plads:

Jeg selv har en stor balenciaga taske, meeen måske jeg skulle udvide til Backpack !?

Bukser med vide:

P1080011

18 augusti outfit

Det øverste billede er af den altid chikke Emsedge, som er en svensk blogger, finde hendes blog her. Det nederste billede er af Columbine Smille, som også er en svensk modeblogger, hende kan du finde her.

Varme jordtoner på neglene:

Skriv et svar

