New in…

I går ville jeg have lagt vejen forbi Netto, for at købe et akrylsmykkeskrin til 59 kr., som altid smarte Sofie gjorde mig opmærksom på, at de havde i deres søndags-tilbudsavis på nettet! Det ligner lidt det  Zara Home skrin som mere eller mindre hele blogland snakkede om for nogen tid siden. Jeg nåede desværre ikke forbi Netto i går, og var derfor ret sikker på  på at jeg igen igen måtte undvære et skrin… Meeen til min store overrasskelse var der 2 smykkeskrin tilbage og jeg nappede dem begge to. Så nu er jeg den lykkelige ejer af to fine (til prisen) smykkeskrin, hvor jeg har besluttet mig for at det ene, skal være til mine sølvsmykker og det andet ja, guess what, guldsmykker !! Det smarte med skrinene er at de passer sammen, og jeg kan derfor stable dem oven på hinanden, uden at de vælter eller gilder – perfekt når man lider af pladsmangel, som jeg🙂. 

Hvad synes i !?

2 comments

  1. Hej Simone
    Den Netto som jeg kiggede i havde ikke flere ! Men hvis du bor i odense, synes jeg du skal tage forbi den Netto der ligger i Tornbjerg – det er den der får flest vare og som har det største udvalg🙂
    Håber du finder et🙂
    Camilla

Skriv et svar

