Dagens # 18

Det har været en ualmindelig lang dag i dag, og nåede desværre ikke forbi Netto – selvom det var et af dagens mål – så krydser mine fingre, og håber at de måske har nogen smykkeskrin tilbage når jeg kigger forbi Netto i morgen. Lektierne bliver ved med at hoppe sig op, og det gør mine efterårs ønsker også. For nogle gange “kommer jeg til” at gå ind på hjemmesider som Asos, Net-a-porter, H&M og Topshop når jeg har timer. Ups, det betyder også, at der kommer en ønskeliste til efteråret, om ikke så lang tid (eller det er i hvert fald planen). Indtil da må i nøjes med endnu et dagens. Her kommer der lige en laaaang række billeder af, hvad jeg havde på i dag ! Hope you likes !?

Jeans; Gina Tricot, White top; Magasin, Blouse; H&M & Shoes; Acne

5 comments

  1. Nej , det tror jeg ikke. Jeg er forholdvis høj, så derfor valgt jeg pistol booten, da jeg ikke ville være en ” kran”🙂 . Desuden er høje hæle og sne brare en bad compo. !!
    Så hvis du køber dem nu, og når at gå i dem, så sålen bliver lidt slidt, så tror jeg bestemt ikke der vil være nogen “glide problemer” til vinter🙂

  2. Tak for det!
    Jeg er lidt i tvivl, da jeg har meget dårlig balance og de har så glat en sål.Men de er bare så flotte:)
    Tror du man glider i dem om vinteren?

Skriv et svar

