Akryl- smykkeskrin

Da hele blog-land skrev om det legendariske smykkeskrin fra Zara Home, faldt jeg også spladask for det. Nu hvor jeg, en af mange, ikke fik fingrene i det meget fine skrin fra Zara Home, er der nu kommet et meget godt alternativ, som altid trendy Sofie har fundet i Netto’s tilbudsavis (fra i søndags). Ville ønskede jeg havde et (fortryder at jeg ikke fik fingrende i Zara udgave, men med den porto og ingen partner – var det DUMT at købe det !!), og tager derfor også lige et smut forbi Netto, når jeg har fri fra arbejde, jeg er nok lidt sent på den, så krydservfingre for at jeg er heldig og at der er et tilbage senere i dag .Det er virkelig et praktisk skrin, for ikke nok med at man kan have størstedele af sine smykker samlet, så kan man rent faktisk se hvad der er i skrinet, smart ikke🙂

Se hendes indlæg om smykkeskrinet her.

One comment

Skriv et svar

