København

Fik aldrig fortalt jer, at jeg tog en tur til København i Lørdags med nogle veninder men, hvad der skulle blive en hyggelig, afslappende og som altid rigtig sjov tur – satte båede vejret og den MEGET lange catwalk en stopper for. Da vi var inde i byen for at shoppe, nyde de mange flotte og stilede mennesker, regnede vi desværre lidt væk, det tog på et tidlligt tidspunkt noget af modet fra os, men da vi efter at have spist brunch på Cafe Norden kunne se, hvordan den lange Catwalk delte hele strøget i to, og kun med få muligheder for at krydse den – tænkte vi “det er løøøøgn” . Selve ideen med at lave den lange catwalk, var super fed og det var selve showet også, desværre regnede det under det meste af showet, der virkelig havde fortjent bedre vejr. Udover at det var umuligt at krydse catwalken, så var der bare alt for mange mennesker, på alt for lidt plads, og det tog specielt modet fra mig, samt det at vejret var så lummert, KRIST !!!. Jeg fik dog købt lidt, og specielt et af mine køb er jeg virkelig glad for, og er sikker på at jeg vil får brugt, rigtig meget !!! Det var kærlighed ved første blik🙂

Solbrillerne er fra H&M, synes de er rigtig fine, og har faktisk ikke rigtig nogle runde solbriller i forvejen, så dem er jeg sikker på at jeg nok skal få brugt, hvis vi overhovedet får mere sol ! Det er dog skoene, der min helt stor kærlighed, de er fra Urban Outfitters. Nu, hvor jeg ikke er kommet helt med på  den der “træsko” trend, synes jeg at de her hjælper mig lidt på vej, og jeg er specielt helt vild med den tykke træsål. Hvad synes i om dem, er det bare mig der er blind i kærlighed eller !?

Skriv et svar

