Back to School

Så er sommerferien nået til vejens ende, og det betyder at hverdagen og derved også virkeligheden begynder (desværre) igen. Arbejdet kalder og det gør lektierne bestemt også. Havde begyndte på 3. semester i dag, og allerede nu har jeg en ordenlig bunke med lektier og afleveringer, som jeg skal nå igennem inden ugen er omme, jesus krist, det bliver et laaangt semester🙂 Vejret er som det plejer, rigtig nederen med regn, og hamrende lummert, pænt træls blandning. For varmt med lange bukser og for koldt med shorts, NITTEN !! Skal til at søge praktik, da jeg skal i praktik i 3 månder, til febuar, og kunne godt tænke mig at arbejde med PR, eller som event koordinator eller noget  lignende under den modeuge som ligger i febuar, så hvis der er nogen af jer der har nogle ideer til, hvem jeg kan/skal kontakt eller andre hjælpsomme informationer, så smid gerne en kommentar.🙂

Skriv et svar

