I would’n mind wearing this today

Det ville bestemt ikke gøre noget, hvis jeg var i ført dette meget enkle outfit. Nu hvor sommeren lakker mod enden, ser jeg frem til mange nye og hyggelige stunder med mine veninderne og kærsten som endelig kommer hjem og bliver hjemme. Desuden glæder jeg mig til rigtig at få brugt mine nye Acne sko. Dem vil jeg blandt andet style på den måde, som collagen viser.  Dette outfit og med den rigtige attitude, så minder det mig lidt om Emmanuel Alt og hendes I don’t give a fuck attitude:)

Jeans; 7 for all mankind,  Shoes; Acne, Bag; Chanel, Blouse; Vanessa Bruno, Top; H&M, Braclets; Random, Watch; Michael Kors, Ring; Kenneth Jay Lane

You can buy the jeans, blouse and ring here. You can buy the watch here.

Håber i alle har haft en dejlig dag, på trods af det møg hamrende dårlige vejr. Lige nu ville jeg meget gerne en tur til syden, varme og dejlige strande. Meeen, skolen starter igen på mandag, så lige nu står den på lidt læsning og arbejde ! !

Skriv et svar

