CFW –

 

Som mange andre bloggere allerede har lavet indlæg om, så er det i dag at CFW starter. De kommende dage byder på omkring 42 fashion shows, på sølle 4 dage, talking about stress. Jeg ville ønske at jeg kunne tage til de mange forskellige, fantastiske og inspirerende shows. Hvis jeg havde muligheden for at deltage, ville jeg glædeligt møde op til følgende shows;l Stina Goya, BZR, Bllack Nori, Nori,  Wood Wood, Munthe plus Simonsen, Vilsbøl De Arce, Wackerhouse og Malene Birger. Meeeen jeg er som en masse andre håbefulde og modeintresseret piger ikke inviteret, og må derfor nøjes med at drømme, og tjekke diverse blogge for at følge med🙂

Sorry, for den dårlige opdatering, ligger syg med en ordenlig omgang forkølelse😦

Skriv et svar

