Dagens # 16 – Onsdagens køb

Dagens outfit:

Grey blouse (w/ patches on elbows); H&M, White Top; Magasin, Jeans; BDG & Shoes; Acne pistol boot

Når men som jeg nævnte i går, så fik jeg en slat penge til min fødselsdag, og det var fordi jeg hvade to ønsker i tankerne🙂 Jeg har snakket om det ene ønske meget længe, og jeg derfor meget glad for at kunne fortælle at jeg endelig er den lykkelig eje af et par Ance short pistol boot. Jeg har købt skønhederne i Dr. Adams i Odense, og de har kun nogle få støvler tilbage så, hvis man gerne vil have fingrene i dem, så skal man formentlig skynde sig derind. Jeg er kodyl glad for støvlerne, og glæder mig allerde som en sindssyg til at bruge dem:) I starten nævnte jeg tog ønsker, den anden ting jeg købte derinde var også fra Acne. Det er en super fin grå tee, og til sølle 550 kr. snuppede jeg også den med :)

Acne Pistol short boot:

Acne – Printed, lightweight and boxy tee, Bay Print: – Gå eventuelt ind på Carolines mode og ser, hvordan hun har valgt at style tee’en fra Acne – I need leather shorts, damn it !!!

Håber i alle har haft en dejlig dag – Er selv lige kommet hjem fra torsdags koncert i Kongens Have i Odense, der var ALT for mange mennersker, så derfor besluttede jeg mig for at smutte hjem tidligt, og sidder nu og ser og hepper på Caroline Wozniacki !!

Kiss kiss bang bang

Skriv et svar

