H&M goodies

Dagen i går var meget indbringende, hvad angår penge – eftersom jeg havde et par dyre ønsker🙂 Men det betød også at der kom lidt ekstra med hjem i dag :) Faldt over to rigtig fine basis ting i H&M i eftermiddags, et par grå bukser, og en lækker grå bluse/strik med lapper på albuerne ! Det er nogle fine basis items, som både kan dresses up og bruges casual ! Ellers har dagen i dag ikke budt på så meget ,udover kedeligt gråt vejr og hygge foran fjernsynet med svigermekanikken – som fejrede min fødselsdag i dag :) ! Hvad har i fået dagen til at gå med, og har i fortsat ferie !??

Bluse/Strik  fra H&M til 199 kr.

Bukser fra H&M til 249 kr.

Jeg har faktisk køb lidt mere nyt til klædeskabet, men de billeder uploader jeg i morgen, – mærket starter med A … –  Kan i gætte hvad jeg har købt ?😉

One comment

  1. Hej , super fin Blog du har dig der , jeg gætter på at det er noget fra Acne , du har købt med hjem ?

Skriv et svar

