Perhaps

I will buy these things ! Var et smut forbi Rosengårdscenteret i går, hvor jeg fandt nogle meget fine ting. Der er normalt ikke så meget at komme efter, fordi det er et centre , der som så mange andre centre, bare har de samme kæde butikker som resten af landet. Men i går var der ankommet nogle fine items, i blandt andet Vila og Message.  I Vila fandt jeg en sød pels vest som man kan få i en lys og mørk grå – den vil passe rigtig fint med en læderjakke under. Brugte det meste af vinteren på af finde en indtil jeg gav op ! Men den fra vil er et rigtig godt bud, og jeg overvejer stærk at investere i den lille fine sag. Desuden var de meget omtalte Miu Miu inspireret halstørklæde ankommet i Message, synes de er super flotte, men tror selv at jeg springer over🙂  Endvidere havde de nogle meget fine Dixie wedges, som jeg var helt vilde med, de havde dem i begie og sort ! Tror selv at jeg ville købe dem i sort, men den begie er bestemt heller ikke dårlig.

 

Skriv et svar

