Goodbye my lover, hallo my new dress !

Når så er min dejlige kæreste sendt godt afsted til Island. På vej hjem til Odense igen, besluttede jeg mig for at svinge forbi Field’s- Det er 100 år siden jeg har vært der, og blev positivt overrasket ! Utorlig mange fine butikker, inklusiv en del af mine favorriter; Zara, Aldo, Companys, Monki, Topshop og H&M selvfølgelig. Har haft en weekend med regn og skær afslappelse, og det har jeg virkelig nydt, da arbejde begynder i morgen kl. 06.00. Kiggede inde i Monki, og endte med at købe den meget omtalt sort/hvis stribet maxi-kjole, til 220 kr.

 

Ville lige hurtig vise jer mit nye køb, skal nok lige vise mig igen senere🙂

C ‘ ya

Kiss kiss bang bang

Skriv et svar

