Lækkerier

Tidligere på ugen kiggede rundt på forskellige blogge,og  faldt jeg over et af Guld.logs indlæg. På det indlæg jeg faldt over, havde hun en super sød gul nederdel fra H&M på, med små hvide blomster.

Så da jeg var i H&M i dag, besluttede jeg mig for lede efter den, og  fandt den heldigvis til sidst – (den er endnu finere i den virkeligheden :)) Og til sølle 159 kr. så skyndte jeg mig at hapse den, eftersom det var den sidst – hvor heldig har man lov til at være !?🙂

Kan virkelig anbefale Guld.log, det er en gennemført fed blog, da bloggeren (Louise) har en rigtig fin stil, samtidig med at hun skriver rigtig flot. Kan varmt anbefale jer at ligge vejen forbi hendes blog her!!

Skriv et svar

