Dagens # 12 med mig

Her er dagens inklusiv mig og de ændringer som jeg beskrev i morges. Hunterne røg bag i bilen og at “connerne”(converse’ne) kom på i stedet, samtidig med at min top røg til vask efter mit lille uheld, og på kom den grå top fra Monik. Er lige kommet hjem fra en dejlig biograftur med Mathias. Vi har været inde og se Inception med Leonardo Dicaprio. Alle tiders film, mere om den kommer på bloggen i morgen. Nu skal jeg skynde mig at skifte før vi skal til “Grillfest” hygge hos mine forældre.

Tag jer ikke af mine latterlige ansigtsudtryk på begge billederne, thank god I’m not a model ! hehe

Mad og second outfit of the day kommer i morgen🙂

See ya peeps!

Kiss kiss bang bang

Skriv et svar

