Dagens # 12 – Uden mig

Det er hvad jeg render rundt i, i dag ! Ligesom i går er vejret her i Odense lidt ustadigt, så derfor har jeg iført mig Hunterne, men har haft min hvide converse med, og der er også blevet skiftet i løbet af formiddagen🙂 Desuden render jeg også rundt i en anden grå top, da jeg som mange gange før valgt at spilde juice ned over mig selv (der kommer billeder senere). Har virkelig slappet af, min kæreste har brugt morgen på at spille xbox mens jeg har “heppet” på ham og gjort mig klar stille og rolig. I aften skal vi hjem til mine forældre og spise, da Mathias tager tilbage til Island for sidste gang juhhuuuu.. Så der kommer nok også lidt mad billeder senere i dag, min mor plejer at lave det dejligste mad🙂

Fortsat god dag fellow bloggers !

Skriv et svar

