Gårsdagens indkøb

I går nævnte jeg at jeg havde været inde i Odense, og det endte ud i nogle forskellige køb. Her kommer der lige lidt billeder og beskrivelse af items’ne🙂

Top fra H&M 79,95 Kr.

Kjole fra H&M 199.95 Kr.

Grønne shorts fra Gina Tricot, 159.95 kr, 49 kr. Ved godt at man ikke kan se at shorts’ne er grønne på billedet, kunne bare ikke nå at tage et nyt. Kig i stedet på “nedturs” billedet fra i går, for det var de samme shorts jeg hoppede i, da jeg havde spildt is på min bukser🙂

Desuden har jeg købt er par nye sorte leggings og en ny hvis tank top, også fra H&M !

Håber i har haft en dejlig dag, nu skal der spises og så kommer der billeder op af dagen + lidt mad måske !🙂

C’ya peeps !

Skriv et svar

