Dagens # 10

Dagen i dag startede desværre ikke så godt, sov ALT for længe – men men… Første punkt på dagsordnen blev at aflevere min computer, da min kæreste desværre ikke kunne få mit webcam til at virke, efter at have slette alt og derefter geninstallere windows. Så nu skal jeg undvære min højt elskede computer i minimum 14 dage – mennn mon ikke jeg finder på en masse andet at bruge tiden på !? – Jeg har jo trods alt sommerferie ! Derefter har jeg bare tullet rundt inde i byen, sammen med min kærestes søster Sille. Har køb lidt nyt som jeg selvfølgelig nok skal ligge lidt billeder op af. Har blandt andet ligget vejen forbi, H&M, Magasin, Gina Tricot og Happel🙂  Desuden lagde jeg vejen forbi Dr. Adams, hvor jeg som altid kunne have købt mig fattigt, de har lige fået Acne Pistol short boots hjem, og dem skal jeg bare eje !

I posen ligger min computer😦, Pants; Zara, Skjorte; H&M, Tee; H&M, Belt; Zara, Bag; Balenciaga & Shoes; Converse

Skriv et svar

