Norden vs. Syden


Som i jo allerede ved så var jeg i Norge med min dejlige kæreste sidste uge, på en afslappende og mere aktiv ferie – og det var en skøn fornemmelse. Men hvad skal jeg så lave i uge 2 !? – Jeg håber at Danmark viser sig fra sin gode side og fortsætter med, at give os hjemmeblivende danskere en dejlig varm sommer, så jeg kan få mig lidt sol og varme. Hvis jeg helt selv kunne bestemme, så ville jeg gerne til et MEGET varmt land, og hvor man på forhånd ved at det bare er godt vejr hver dag og hvor havet er helt tyrkis og klart. Paradis ! Men i denne omgang rækker pengene ikke, så håber på at jeg kan smutte en tur til et varmt land, i vores vinterferie eller deromkring, for jeg har mest bruge for varmen og solen – når vi er midt i vores “danske vinter” med regn og slud. Det kunne være lækkert med en tur til Gran Canaria eller ligende – men nu må vi se, hvad pengepungen og studierne siger til det til den tid.
Håber at i alle har haft og at nogle af jer få en fantastisk ferie, og at i har haft mulighed for at nyde det dejlige vejr som Danmark har spredt ud over os.. weee

Skriv et svar

