Dagens # 9

Dagens i dag er rimelig enkelt og praktisk. Dag vi Odense, hverken har godt eller dårligt vejr, besluttede jeg mig for, at klæde mig i noget som hurtigt kunne laves om til et sol og sommer outfit. Håber derfor allermest at solen kan få skyerne til at forsvinde og derefter lade sine strålerne kommer igennem til os herned på jorden🙂. Dagen i dag har ikke rigtig budt på så meget, nyder stadigvæk min skønne ferie og tiden min kæreste, inden han på søndag tager tilbage til Island for sidste gang.  Desuden hjælper min kæreste mig med at opgradere min computer, det har den VIRKELIG brug for, eftersom den bruger en krig på at starter og mange af applikationerne er gået i stykker, blandt andet mit webcam, slet ikke irriterende !! Sådanne computer reparationer kan jo tage en hel dag, så håber at jeg  får mulighed for at ligge og læse og ikke mindst nye alt det gode ved sommertiden!

Jeans; Urban Outfitters, Boots; Prada, Jacket; GT, Top; Magasin, Bag; Balenciaga

C’ya peeps !

Kiss kiss bang bang

Skriv et svar

