Pre B-day !

Jeg har fødselsdag d. 3 august, men min kæreste er ikke hjemme på den, derfor har han allerede købt og givet mig min fødselsdagsgave🙂 Og jeg er sååååååå glad, I got my Raybans! Er bare så glad for dem, har snakket om dem længe, men havde egentlig ikke ønsket mig dem, så det var en dejlig og positiv overraskelse der dukkede op da jeg åbnede min gave – thanks bebe ! Jeg har haft arbejdstøj på det meste af dagen, men skiftede lige til lidt mere normlat tøj inden billedet blev taget !  Håber i alle har det godt, og nyder det ellers så gode vejr i DK, rejser jo som sagt i morgen, og får formentlig ikke mulighed for at blogge i mens jeg er væk, men lover at jeg nok skal give lyd fra mig, hvis muligheden bringer sig… Ellers så er jeg tilbage på bloggen søndag d. 25.07.10🙂

See ya

Kiss kiss bang bang

Tee; Magasin, Shorts; Monik, Sunglasses; Rayban

Skriv et svar

