IRO – I want you soo bad !

           

Jeg sad lige og snusede på forskellige blogge, og faldt over Carolines blog, hvor hun havde skrevet om et fransk tøjmærke ved navn IRO. De laver noget virkelig lækkert casual tøj, som godt kan minde lidt om den effortless coolnee stil som Alexander Wang også laver –  lige efter min smag. Jeg ville ikke blive ked af, hvis hele deres spring/summer collection 2010, invaderede mit klædeskab:)

0630_paris_luggage

Så skal der pakkes, rejser til Norge med et kort besøg/70 års fødselsdagsfest på Lolland, på onsdag ! Glæder mig virkelig meget til 2 ugers ren og skær afslappelse ! – Skal nok forsøge at tage nogle billeder af det jeg tager med på ferie !  Men skal delvist ud og vandre, så regner ikke med at I synes mine fjällräven er så fantastisk. Men vi skal forbi Olso, så lidt normalt tøj har jeg da tænkt mig at medbringe !

Jeg vil rapportere om min pakning con billeder i morgen, og desværre ser min baggage ikke sådan ud !  I only wish :) 

See yaa

Kiss kiss bang bang

Skriv et svar

