Anmeldelse # 1 – Predators

Det har godt nok været en lang dag på arbejde i dag, men tanken om at det er sidste arbejdsdag i morgen, gør det lidt nemmere at overskue :) Som jeg skrev i mit meget sene indlæg i går, ville jeg lave en kort lille anmeldelse af den film min kæreste Mathias og jeg var inde og se.

Filmen hed som sagt Predators, og skulle være en fortsættelse til en gammel kult film med Arnold Shwartsenegger, der hedder Predator. Da Mathias nævnte Arnold, burde jeg allerede der have sagt nej tak til filmen, men i håb om at filmen bare mindede lidt om Terminator trioen, gik jeg med til at se den. Det skal lige siges, at jeg normalt godt kan lide at se actionfilm, så jeg håbede virkelig på det bedste!! Men nej, hvor var den dog direkte LATTERLIG. Skuespillerne var røvdårlige d-list skuespillerer.  Specielt den ene hovedperson, mindede alt for meget om Bear Grylls, fra Discovery Channel… Hold da kæft, hvor åndssvagt. Desuden var der flere af filmens små animerede detaljer, der bare ikke ville lykkes, f.eks. var der en eksplosion, som man TYDELIG kunne se var animeret, samt andre lignende små detaljer, som gjorde at man til sidst sad og grinte af filmen, mens man ærgrede sig over, at man rent faktisk havde betalt penge for at se den. Til sidst vil jeg bare sige til alle dem, som føler at de bare må se denne film, skal vente med at se den til den kommer på dvd. Eftersom jeg er en pige der anmelder en såkaldt ”drenge” film, er der sikkert mange der ville synes, at jeg ikke ved tilstrækkeligt om disse film til at udtale mig, til mit forsvar vil jeg dog pointere at jeg synes den var til grin, det gjorde Mathias også, samt resten af den halvt fyldte sal🙂

¨ og en halv stjerne – kan ikke anbefales piger !!!

Hvis i vil vide mere så kan i se traileren til filmen her – god fornøjelse🙂

Skriv et svar