Dagens # 7 – Bio trip

 

       

Jacket; H&M, Tee; Monik, Leggings; Pieces, Shoes; Old Converse

Vi fandt langt om længe ud af, hvilken film vi skulle se, vi endte op med at se Predators, men den får i lov til at høre mere om i morgen i min anmeldelse🙂 Jeg beklager mit MEGET trætte ansigt, men tanken om at skulle møde på arbejde kl. 06.00, ( BAHHHH) nu, hvor klokken er 24.00 makes me sick and tired ! Men ville ikke snyde jer for et dagens eftersom I ikke fik et i går  eller i fredags! :)  Jeg vil skynde mig i seng, kan ikke vente med at skrive min anmeldelse, så må i så vurdere om det er godt eller skidt !!!!

Kiss kiss bang bang

Skriv et svar

